Vandaag in alle vroegte vertrokken. We vlogen op Tarbes, de dichtsbijzijnde luchthaven van Lourdes. Morgen begint de eerste etappe van onze route naar Compostela. Om onze camino goed in te zetten brachten we een bezoek aan de stad, de basiliek, de crypte. Ons kaarsje zal zeker en vast helpen op onze weg.
We wensen jullie een mooie en blessure vrije trip naar Compostela
BeantwoordenVerwijderenHeel veel succes en geniet ervan!
BeantwoordenVerwijderenDikke zoen,
Sven, Ward & Lien
Ik wens jullie een blessure vrije trekking. Vooral genieten van alles wat jullie tegenkomen op jullie pad....en natuurlijk ook van elkaar.
BeantwoordenVerwijderenSucces👊
De eerste stempel is binnen, op naar de volgende!
BeantwoordenVerwijderenGeniet van het stappen.
Buen Camino!
Fons&Rita
Geniet ten volle van deze mooie tocht! Wij zijn blij dat we jullie kunnen volgen!
BeantwoordenVerwijderenWilly en Greet
Go tante Els en Danny ! Jullie zijn warriors!
BeantwoordenVerwijderen