donderdag 12 mei 2022

Lourdes naar Betharram






Vandaag een spannende dag... De eerste kilometers met een volledig beladen rugzak.  We hadden een beetje schrik voor het warme weer, maar al gauw hadden we door dat mist en laaghangende wolken elkaar zouden afwisselen. We wandelden voornamelijk langs de Gave en verwonderden ons over het prachtige landschap en de kracht van het water. Na een kleine 20 km kwamen we aan in Betharram en vonden we een slaapplaats bij de paters. In de namiddag hebben we het heiligdom bezocht en het dorpje verkend. Als afsluiter van de dag stond er gezamelijke maaltijd op het menu. 

5 opmerkingen:

  1. Gisteren een kaars, vandaag de zegen van de paters... Dat is een goede start van een Camino ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te lezen dat jullie eerste stap dag mee gevallen is. De overnachting in het klooster aan ook wel een speciale ervaring zijn. Wij kijken er naar uit om het dagelijks verslag te lezen en natuurlijk naar de foto’s. Jullie hebben dat goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is cool dat jullie in een klooster hebben geslapen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel erg knap dat jullie dit doen, mamsie en vake. Dikke zoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag mamsie,
    ik vind het knap dat jij dit doet, ik heb je nog niet gemist.

    BeantwoordenVerwijderen

Santiago de Compostela (2)

Vanaf hier zal ik terugkeren naar het gewone leven van alle dag, niet gewoon meer na al wat ik ervaren heb en als rijkdom opgeslagen in de w...