Enkele dagen in de Ardennen : Alle sur Semois. Heel mooie streek, prachtig om te wandelen.... maar verdorie bergop. Dus zo iets gaan we ook op de Camino mee maken. Vandaag lukt het om foto's op de blog te krijgen. (waarvoor dank aan Rita en Fons). Zij hebben vorig jaar de 'Weg' gestapt en konden ons veel info geven.
Geniet van het wandelen, geniet van de natuur en al het mooie dat jullie gaan tegen komen. Geniet ook van de ontmoetingen, de onverwachte dingen en het samen zijn als vader en dochter. Jullie gaan een onvergetelijk avontuur tegemoet.
BeantwoordenVerwijderenWij wensen jullie heel veel succes en gaan elke dag uitkijken naar het verslag en foto’s van de dag zodat we opnieuw kunnen genieten van de Camino!
Fons & Rita